2. april 2010

God påske !

Heisann :)

Endelig er påsken her...
Se påskekrim på TV, spise tonnevis med snop, være lenge oppe, og ikkje minst; sove leeenge! DET er påske det !

Var på shopping på tirsdag, og det var lenge siden! Klarte å svi av et par tusen då ja... Jaja, er det ikkje sånn det skal være? ;) Fikk kjøpt meg masse fine ting, men mangler fremdeles en del.. selvfølgelig.. :P Fant meg to søte sommerkjoler, tre kule topper, et sjal, to tightser (en til vanlig bruk, og en til fest), og et par sko fra Bianco, og et par kule øredobber, en shorts som går opp i livet, og et par kule solbriller.. Men skal (når kontoen er brukbar igjen) kjøpe meg skinnjakke og dongerijakke, gleder meg! Då er det mange antrekk som blir fullstendig =D

Har selvfølgelig pyntet litt på rommet til påske, og laget påskeegg til jentene :)


Utrolig koselig med litt gule farger på rommet.. skal ikkje så mye til :)


Mini-krysantemum på bordet, kjøpt på Anemone


Kjøpte 4-pakning med små hvite egg på Panduro hobby i byn, og malte de i de fargene eg ville ha.. Hengte de på et hjerte av kvist, og vips så ble det pynt til ytterdøren :)


Henger også et "welcome" skilt og noen gule fjær på den..


Har blitt en tradisjon at eg lager påskeegg til jentene, og i år ble de utrolig skjønne! Som eg har skrevet i et tidligere innlegg så er eg helt forelsket i blått i år! Derfor er påskeeggene blitt blå med polkadotter på !! =D De ble kjempe skjønne med en lysegul fjær på =D Er så utrolig gøy å lage noe eget og gi det til noen! Det er det gøyeste eg vet! Er så utrolig lett også... Kjøper små egg uten noenting på på Panduro hobby, og så trenger man decopage-lack.. Kjøpte servietter på Anemone, og tok de på. Lot det tørke en time, fylte eggene med snop, og bandt litt bast rundt og en til-og-fra lapp på, og festet et fjær på toppen. Er ikkje vanskeligere enn det :D

Er også mulig å bruke andre ting enn servietter... har man et gavepapir som er fint, kan det også brukes.. Fant noen rester av et gavepapir eg hadde tatt vare på, og brukte det på halve egget, og polkadottserviettene på andre halvdel.. Det ble veldig fint!


Er jo kommet sååå mye fint på jobben nå, og eg klør i fingrene etter å kjøpe ting.. derfor måtte eg bare kjøpe meg disse to skålene..




Dipp- og snacks-skålene er bare to av mange andre skåler vi har fått inn, og de er så utrolig kule! Vil ha alle eg! Men siden eg ikkje har eget hus, så får eg heller vente litt ;)


Men nå skal vi spise raspeballer til middag !! =D Ha en god påske videre !

Påskeklem fra Oda

2 kommentarer:

  1. Åhh, du e så flink til sånt vennen :) Blir jo påskestemning bare av å lese bloggen din :P Iallefall når min versjon av påskepynt er gule telys og servietter :P Menmen, alle kan ikke være like flinke som deg ;)

    SvarSlett
  2. Kosli:) Eg har ikkje fått egg;o Hehee. Legg ut bilde av innkjøpena då? :D Good påske<3

    SvarSlett