4. april 2010

Shopping

Heisann :)

Fikk spørsmål om eg kunne legge ut innkjøpene fra shoppingen, så det kan eg jo gjøre...

Ble forelsket i disse kjolene med en gang eg såg de.. tenkte på sommeren! =D Gleeeder meg til de kan brukes!



Liten fersken-rosa kjole - H&M 299,-
Todelt kjole - H&M 199,-

De maritime stripene er suuuper-in i år! Og dette sjalet var veldig kult, og med solbriller til, så er eg klar for sommeren!



Sjal - H&M 60,-
Solbriller - Indiska 60,-

Paljetter er jo også in, så hvorfor ikke blande? Maritime striper + paljetter = awesome



Topp - H&M 149,-

Igjen, stripene... enkelt og greit :D



Topp - Vero Moda 100,-

Likte denne shortsen veldig godt, så måtte bare...



Shorts - H&M 199,-

En kul og søt stil i samme antrekk... med "overknee" støveletter og skinnjakke til, blir dette et veldig kult antrekk!



Topp - H&M 149,-
Tights - H&M 99,-

Og sist men ikke minst; SKO!! Trengte sårt nye utesko, og disse var perfekt!



Sko - Bianco 700,-

Kjøpte meg også et par øredobber, men har ikke tatt bilde.. Kommmer sikkert på et outfit bilde senere ;)

Ha en fin 1.påskedag videre !

Oda

1 kommentar:

  1. Fine innkjøp Odiis :D Har den grå-stripete gensaren fra VM, både i svart, marineblå, lyseblå og grå, så eg og e klar fø ein stripeta sommar, haha!

    SvarSlett