29. november 2009

Advent

Hei Hei :)

Nå er den hellige time kommet... endelig kan man dra frem kasser fra loftet. Endelig kan julen åpnes ! Eg tok ned julekassen min fra loftet på fredag, og gu kor julestemning eg fikk!! Eg innrømmer at eg faktisk har pyntet rommet til jul, selv om vi bare er kommet til advent... mangler bare det store juletreet ! Men det skal eg og Malin ut og plukke snart :D det blir utrolig koselig..

Eg tenkte eg skulle ha adventskalender på bloggen. Men har desverre ikke tid eller kapasitet til å blogge hver dag, så derfor blir det "hver-søndag-i-advent-kalender". Då kommer eg til å legge ut bilder med et "tema".

No får eg ta litt bilder til dagens tema :)

Oda

1 kommentar:

  1. Nice :) Har pakka inn presanga idag, og baka, så julestemning her og gitt :) oooh, adventskalender med premie? Heheh

    SvarSlett