11. november 2009



Eg har sikkert sagt det før, men eg sier det igjen: Eg gleder meg så enormt til jul! Så for å klare å la vær å hente julepynten, så har eg sett på bilder eg tok i fjor jul.



Julegave-pakking på rommet er så utrolig koselig! I år har eg kjøpt inn masse fine bånd og papir til innpakking, så mangler bare ønskelisten til folk no, ( og lønning kanskje??..:P ) så er vi igang! :D Eg bør være ferdig med julegavene i november, for har så mye å gjøre i desember, og skal i tillegg slappe av, og då er det greit å være ferdig med de!



Sånn var "julegrenen" min i fjor. Var utrolig koslig og litt annerledes enn de vanlige juletrærne, men i år blir det ikke slik. Er veldig usikker på hvordan eg skal ha det, men har lyst på noe smått og koselig siden rommet mitt er så lite..!

OBS: det står "HOME" med bokstavene, men fikk ikke plass til "H"'en uten å ta med for mye annet :P

Kos og klem fra hun som er klar for jul !

4 kommentarer:

  1. sv; hehe, jeg har blogg vettu :D takk for det!

    åå, jeg også er såå klar for jul! gleder meg :-)

    SvarSlett
  2. Sv: Tjohei på deg Oda! Og takk for det, liker at du også har blogg :D

    Eg er begynt som smått med planlegging av julegave-handel nå i november. Må først få lønning ;P
    Klem

    SvarSlett
  3. Julen må jo være ekstra fantastisk hos deg, du som er så flink til å lage ting! :)

    sv: Ikke sant, jeg er helt enig! :)

    SvarSlett
  4. Ååå, eg gleder meg også så utrolig til jul og har så smått begynt å planlegge alt i detalj oppi hodet mitt :p

    SvarSlett