7. november 2009

Lørdagskveld med nye ideer

Hei på du :)

I dag har vært en kjempe koselig og avslappende lørdag, men eg har fått gjort en del ting allikevel. Har vært på jobb i dag; utrolig kjekt! Så har eg vært i skogen og plukket litt bjørkekvister, så har eg spist pappa sin hjemmelagde pizza (nammmmmm!) sammen med familien mens vi så på film fra når eg og mine søsken var små <3 :s=":s" br="br" eg="eg" har="har" hvor="hvor" liten="liten" p="p" rart="rart" rt="rt" s="s" se="se" utrolig="utrolig" v="v">
Så har eg ryddet, vasket og ordnet rommet mitt. Begynte å kjenne at eg ville gjøre noe med rommet mitt igjen. Ble ikke så mye forandring, men litt skruer her og litt spikrer der, så ble det veldig bra :)








I dag når eg våknet var eg sånn i julestemning! Eg såg for meg det ferdigpyntede juletreet med tusenvis av lys på stå så fint oppe i stuen, og eg hadde skikkelig julefølelse! Det er egentlig ikke så bra, for då får mest sannsynlig ikkje skikkelig julestemning på julaften :( Har ikkje hatt det på et par år no fordi eg får det så mye tidligere i stedet..

Men det eg gleder meg helt enormt til er å pynte rommet til jul! Eg gleder meg til å hente ned julekassen min fra loftet !! Har egentlig lyst til å hente den no, men skal prøve å la være..

Det er visst blitt søndag no, så det er på tide å legge seg ^^^

Ha en fin søndag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar