25. november 2009

Klokkeklang og bryllupssang

No har eg helg !! Det er utrolig deilig! Selv om eg har myyye eg skal gjøre, så er det herlig å tenke på at eg ikkje skal på skolen mer denne uken !

På fredag skal eg og Malin til Åsane på julehandel. Det kommer til å bli utrolig koselig !! :) Skal til Lagunen i dag med mamma og den ene søsteren min Julie (15) og handle litt også, så satser på at på fredag er alle presangene i boks, så kan eg kose meg i helgen med å pakke de inn !

I helgen som var, hadde eg og Julie fått et oppdrag om å synge i et bryllup. Det var utrolig kjekt, men veldig nervepirrende også... I et bryllup skal ting være skikkelig gjennomført og ordentlig, så det var litt press på oss kan man si :P Vi skulle synge "The Rose" og "Det vackraste jag vet", og det gikk kjempe fint ! =D Fikk veldig mange positive kommentarer etterpå, så det var veldig kjekt.

Eg elsker som sagt å ta bilder..! Og siden det var en nydelig brud der, benyttet eg sjansen til å ta noen bilder (A) Fikk tatt utrolig mange fine bilder, og de eg har valgt ut MÅTTE eg ha med! Var veldig vanskelig å velge vekk noen.. :P
















Hva synes du om bildene? Var ikke bruden nydelig? :)

Kos og klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar