1. januar 2010

Godt nyttår !

Hei hei, og godt nytt år

De neste ti-årene vi nå er begynt på, kommer til å bli utrolige! De innebærer sertifikat, utdanning, jobb, stifting av familie, og alt som innebærer det å bli voksen.. Og de starter i dag! Har bursdag, og fyller 18 år. Endelig myndig! :D Blir veldig kjekt å kunne ta sertifikatet og være litt friere! Bli kjekt at eg no kan gå på byn' med venner og ha det kjempe kjekt :D Gleder meg til den tiden.. Som sagt, det kommer til å bli veldig bra! :D

Nyttårsaften var helt fantastisk ! Hadde det UTROLIG kjekt i Ytre Arna, og hadde utsikt over omtrent hele Arna, og til og med litt av Osterøy :P Malin, Andreas, Eirik, Martin, Hans Petter, Fredrik og eg hadde det veldig kjekt, og kl 12, når eg ble 18, spratt eg champagnen og fikk bursdagssang og bursdagsklemmer! :D A night to remember <3 span="span">

Julie og Jenny gikk nyttårsbukk. Julie var katt, og Jenny var klovn. Kjempe skjønne!



VELDIG imponert over ansiktsmalingen til Julie, og hun gjorde det selv !



Eg malte Jenny som en søt liten smilende klovn <3 br="br">
Blir ikke så mye blogging denne måneden, for eg har ikkje mange dager fri. Er med å sette opp en forestilling på Ricks i byn, som heter Rent, og det tar mye tid og krefter. Men det er utrolig kjekt og lærerikt, og det er det gøyeste eg vet, så det er verdt det!!

Ha det bra så lenge !

Oda

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar