20. desember 2009

4. søndag i advent

Vi tenner fire lys i kveld
og lar dem brenne ned
for lengsel, glede, håp og fred
men mest allikevel for
for fred på denne lille jord
der menneskene bor.

HeiHei :)

Har hatt en nyyydelig helg! Har bare slappet av, jobbet og laget konfekt :P

På lørdag når eg våknet og såg ut vinduet, ble eg helt betatt av synet - det var snø, i Arna, rett før jul!! Eg trodde nesten ikkje mine egne øyner :P og det var ganske mye snø også.. Julen kan endelig bli hvit og fin, slik som eg husker den når eg var liten ^^,



Var på jobb mens det nesten var snøstorm ute, og det var så koselig ! :)




På fredag var eg på jentekveld hos Kristina. Det var veldig herlig. Vi spiste taco, snop, chips og snickerskake... er vanlig å bli god og feit ETTER julen, men no er eg god og feit TIL julen xD





I dag har eg vært i byn og filmet med teatergruppen til Rent musikalen. Har aldri vært så kald i hele mitt liv, men det var ganske gøy likevel :P

I tillegg har eg faktisk laget konfekt i dag! :O Det var utrolig lett, og veldig gøy. Må nok gi de vekk, for eg klarer ikkje spise mer sjokolade no før til neste jul ! :P





Håper du har hatt en fin 4. søndag i advent !

Oda

3 kommentarer:

  1. Va veldig kosli ja:D Kan eg få oppskrift? (a)

    SvarSlett
  2. HEi oda:)
    Sorry jeg er så treg med å svare deg!!
    Du spurte hvordan jeg fikk snø.. Egentlig veldig lett jeg googlet snow effect, og fant en link da..Men husker desverre ikke den..Men hvis du ennå vil ha send meg gjerne en mail..lykke_bo@live.no så mailer jeg deg html koden så er det bare å lime den rett inn:)
    Går nemlig ikke å lime den inn her:(
    har prøvd!!

    Riktig god jul til deg:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei Oda!
    Ser deg jo i morgen på JULAFTEN!!! På jobb, men må alltid kommentere hos deg. Så koselig bilder du tar! Konfekten ser jo lekker ut da :)
    Vi lever jo på pizza og bikini-cola for tiden, så litt sjokolade fra eller til gjør ikke noe...;) Sees i morgen!
    Klem klem

    SvarSlett