13. desember 2009

3. søndag i advent

Så tenner vi tre lys i kveld
for lengsel, håp og glede.
De står og skinner for seg selv
og oss som er tilstede.
Så tenner vi tre lys i kveld
for lengsel håp og glede.

Ja, vet ikkje helt ka eg skal si... Det går så fort! Plutselig er det vi alle venter på over, igrunn litt synd...

Men er ennå 10 dager igjen! :D

Ikkje så mye nytt her hos meg, mye å gjøre på skolen. Men slik er det å være student =D

På tirsdag var eg på juleverksted på jobben med jobben (hehe, rar setning)Men det var så utrolig koselig!! Fikk skikkelig julestemning :)

Fikk laget meg litt pynt, som pryder hyllen over pulten nå til jul. (kommer nok bilder senere).

Om du vil se bilder fra juleverkstedet kan du gå inn på bloggen til jobben, den ligger i margen til høyre. Heter Anemone :) Nydelige bilder på den bloggen, hun er så flink! =D

Ellers er eg faktisk ferdig med ALLE julepresangene (er ikkje så få akkurat..!) Ble ferdig med den siste på fredag, og det var deilig!!!! Var en lettelse å få de ferdig.

I år ville eg at alle presangene skulle ligge fint under juletreet mitt...





Fant fort ut at det ble for mange presanger til det...



Har så mange presanger at eg ikkje får sitteplass på rommet om eg skal ha alle under treet...



Slik ser forresten treet mitt ut i år :P (myyye finere enn det eg hadde i fjor..)er ikke pyntet, annet enn tre silkesløyfer eg tilfeldig hang på en dag.. :P Men holder på å sy en stjernepute med sølvpaljetter på til toppen av treet ^^ (håper eg blir ferdig til jul da..)

I dag kl litt før 2 såg himmelen slik ut:



Var det ikke nydelig? Flaks eg hadde kamera i nærheten ^^


Koselig du stakk innom !

Ha en fin 3. søndag i advent

Klem fra Oda

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar