4. november 2012

Søndagsinspirasjon

Jeg har allerede begynt og planlegge julen...


Bilde lånt fra denne bloggen


Hva skal lages? Hvilken pynt skal jeg ha? Rødt? Hvitt? Grått? Hvor skal jeg ha pynten? Hvem skal få gaver? Hva skal jeg gi? osv.. 
Flere enn meg som tenker slik på denne tiden??! :)


Bilde lånt fra tineK blogg.

Disse fine høststemningsbildene falt jeg for. Den nydelige stjernen med lyslenke på vil jeg ha! Må på pinneslang her i Kongsvinger tror jeg. Får sykle en tur så kan jeg putte grenene i kurven :) 
Og så de fine lysglassene til Tine K. De nyeste mørke fargene var så fine. Deilige, mørke høstfarger. Disse må jeg spare penger til...! :)
I morgen er det ny skoleuke. Har i to uker nå hatt om hjertet og lungene (på fint "sykepleiersk": sirkulasjons- og respirasjonssystemet) og om oppbygning og funksjon og alt det det innebærer... er jaggu ikke lite! (Dette innebærte disseksjon av sauehjerte og sauelunge!! Bilder er nok ikke egnet her inne...;)) Så nå skal vi praktisere kunnskapen til HLR (hjerte- og lungeredning). Dette tenker man jo at man kan litt om... men har en liten følelse av at det blir av en annen art enn det man lærer på dagskurs med jobben gitt :) Blir spennende!

Trenger du å få unna noen julegaver? Da er det bare å stikke innom søte Anemone-butikken på Øyrane Torg! Der er det jul, og SÅ mye fint! Perfekte gaver til søster, mor og far, svigermor og svigerfar, bestemor og bestefar, tanter og kusiner, venner (og til deg selv!) finner du der. Snopebutikk! Ta en titt innom bloggen eller nettbutikken og bli juleinspirert og gjør unna noen av gavene allerede nå! (Da er det mer tid til julekos i desember!) Det skal i alle fall jeg! :D

Bilde lånt fra Anemone-bloggen

Tusen takk for fine kommentarer :) Setter sånn pris på dere som titter innom, og er så glad for spor fra nye og faste ;)

Ha en fin uke! Og husk:


Den største glede en kan ha, er å gjøre andre glad

Stor søndagsklem fra Oda

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar