11. september 2012

Studie i gang

Hei Hei!
Nå er det på tide med en liten oppdatering fra Kongsvinger...

Hadde egentlig en avtale om at eg skulle blogge forrige helg, men da var eg syk, og så var det plutselig ny helg, og så var det glemt :P

Men her er eg! Og vi har det veldig bra her borte. Trodde kanskje vi skulle slippe de typisk bergenske regnbygene, men den som måtte ut og kjøpe regnbukse andre uken vi var her, det var meg! Så vi kom oss ikkje unna regnet. Men det gjør da ingenting! :D

Vi sykler hver dag til og fra skolen, og vi kommer hjem og lager middag og så trener vi litt og så jobber vi litt med fagene, og så slapper vi litt av og passer på å nyte tiden på kvelden enten med en god film, eller som i kveld, med landslagskamp, vafler og kakao ^^

Har møtt mange nye mennesker, og det er så gøy! :D Hadde besøk av to søte jenter på fredag da vi så film og koste oss. Så kjekt!

Det nærmer seg eksamen for begge to, eg skal ha eksamen i folkehelse, og M skal ha praktisk eksamen i fotolære. Gleder oss til det er overstått!! ;) 

Ingen nye bilder fra leiligheten denne tirsdagskvelden, det fordi det ikke ser særlig strøkent ut her kan man si! Datamaskiner her og der, ledninger, oppvask, bøker (ikkje få av de!!), så det får bli neste gang! 

Her er mitt pensum dette året. 22 bøker. 9000 kr. Deilig å være student......


Til helgen skal vi kose oss med å "feire" 2 1/2 år sammen, være med venninner ut på byen (eller på Telegrafen, er vel mer riktig å si, er ikke akkurat Bergen by detta her!). Så må vi jo også studere litt... er jo ikkje helg uten at vi åpner noen av de der bøkene! 


Ha en så fin uke videre! 

Tusen takk for at du stikker innom bloggen min. Blir kjempeglad om du legger igjen et lite spor, så vet eg hvem du er! :D


Stor klem fra Oda

8 kommentarer:

  1. Høyres kos ut :) Må komma deg heim snaart, må ha jentekveld :) Hels Magnus :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, kommer hjem til jul ;) Hilser tilbake! :D

      Slett
  2. Hei Oda!!
    Så kjekt å høre fra deg! Ååå høres koselig ut der borte! Sikkert litt deilig å være student og sykle til skolen, lese masse og bo litt trangt.. Det er jo egen sjarm og kos med det da :) Håper du får solgt bøkene dine etterpå.. Da kan du cashe inn noe fint noe for pengene... Helt vilt dyrt med skolebøker! Jeg leser noen fag nå, og djises jeg holdt på å gå i bakken når jeg så prisen på bøkene.. Oh my...
    Lykke til med eksamen begge to! Hilse Magnus masse! Heia dere begge to! Ps, har du lært å lage hull i halsen med kulepenn nå... ;) hehe...
    Vi snakkes Oda!
    Stoor klem Henriette

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Hei Henriette! :D Det er ganske koselig, ja! :D Sykler over Glomma hver morgen, er litt sjarmerende :P Og ja, dyyyrt med bøker! Fytti! Håper det blir litt penger igjen for de :P Så spennende! Hvilke fag leser du? Takk for det! Skal nok gå fint på denne eksamenen ;) Hilser masse tilbake, og hilse til Helge.
      Hehehe, nei, men starter med litt sprøytestikk og kateter og litt sånn i oktober, men kulepennhullet kommer vel en gang det også!! ;) Hehe. Snakkes! :D Er SÅ spent på Anemone nå! ;)
      Klem klem fra Oda

      Slett
  3. Hei :)
    Det var på tide med en liten oppdatering nå ja.. :P Er alltid så koselig å lese hvordan dere har det :) Dere er flinke! Hils Magnus, så snakkes vi :)
    Klem Kristina L

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjekt at det er interessant å lese :P Hilser tilbake fra Magnus. Hilse du også! :D
      Klem

      Slett
  4. Hei på deg skjønne Oda ;)
    Så kjekt med en hilsen fra deg!

    Travle dager hos dere tenker jeg, litt av en stabel med bøker du skal igjennom.... Og for en pris de har, jammen er det dyrt å være student!!
    Det både høres og ser ut som dere koser dere.
    Ønsker dere lykke til med eksamen begge to!
    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja her er det travelt! :P
      Nå har jeg akkurat fått "helg", men så har jeg jo
      den fine flotte haugen med bøker som må leses,
      så hvor mye helg det blir, det spørs! :P
      Tusen takk for det!
      Ha en fin uke videre! :)
      Klem klem fra Oda

      Slett