11. mars 2012

På hyttetur

Hei hei

En måned siden siste innlegg.. Shame on me!

Eg og Magnus har vært på hyttetur i helgen på Osterøy. Sååå koselig! Har jo nevnt før kor deilig det er å dra på hytten på Osterøy. En helt spesielt stemning der.

Blomster på bordet, og en ny vri av skillingsboller: tvinnede skillingsboller.


Fineste spannet!



Lager først skillingsboller på helt normalt vis, så klipper eg de nesten helt i to, og så tvinner eg de og setter de sammen igjen. Lagde også noen vanlige skillingsboller, men den nye varianten ble mye bedre og saftigere! Dette skal gjentas...

Ikke akkurat en lavkarbohelg, men i morgen begynner det igjen. Men som de sier det; det er lov å kose seg iblant :-)

Så dårlig vær i helgen at vi våget oss ikke utenfor døren utenom når vi skulle handle litt middag. Men med stearinlys og fyr i peisen, så går det fint at regnet øser ned utenfor. Er bare godt å sitte varmt og tørt inne da :)

Ha en fin uke!

Klem

2 kommentarer:

  1. Hei Oda:)

    Så koselig med hjemmelgde boller på hytten. Osterøy er jo et flott sted.

    Så fin blogg du har.
    Jeg har nettop fått meg blogg og...

    Hilsen Margareth i Villaveien.nr 1

    SvarSlett
  2. Hei på deg skjønne Oda ;)

    Klart man må kose seg iblant!!!!
    Så flotte boller, ikke for amatører.. ;)
    Kan jeg få lov å spørre hvor du har funnet det mønsteret du har i din flotte header???
    Ønsker deg en riktig fin ny uke!
    Klem, Monica

    SvarSlett