14. mars 2012

2

Tiden flyr, det er et faktum..

For eksempel: Det har allerede gått 8 måneder av friåret mitt... Og skolesøknaden for høsten er allerede sendt. Det er snart påske, og da er det mare én måned til mai, og så nærmer det seg sommer. Eg har blitt 20, noe som betyr at eg begynner å bli ganske voksen. Det er 9 måneder siden eg flyttet hjemmefra, altså har eg og Magnus vært samboere i 9 måneder. Og vi har, idag, vært ilag i 2 år.

Som sagt, tiden flyr...!!

Men det er slik det er. I dag blir det ekstra deilig middag som en liten "markering" for dagen.


Ferie 2011



Gleder meg til sommer igjen!

Klem

5 kommentarer:

  1. Hei på deg ;)
    Gratulerer, til dere begge, kos dere med dagen i dag.
    Flotte ferie minner. Om det er noen trøst, går årene bare fortere og fortere, dess eldre du blir ;))))
    Klem, Monica

    SvarSlett
  2. Kor og ka har du søkt? :)

    SvarSlett
  3. Hei Oda!
    Åå, dere to skjønne, fine, greie! Gratulerer med to år! så koselig :)
    Tiden flyyyyr, Oda! Dere søker skole og kanskje forsvinner fra Bergen... og Anemone... Da griner jeg.. Men blir jo kjempeglad om dere kommer inn der dere vil da så klart!
    Så fine bilder av dere fra ferien deres :)
    Vi sees snart på jobb!
    Klem klem Henriette

    SvarSlett
  4. Du må blogge oftere, Oda! :)

    SvarSlett
  5. Kristina: Eg har søkt sykepleien rundtom i Norge :P Haraldsplass, Stord, Bodø, Kongsvinger (der håper eg mest eg ender opp, for det betyr at Magnus har kommet inn på Politihøgskolen :P) Så hvis han ikke kommer inn, så skal eg jobbe enda et år :)Tar det helt med ro egentlig. Vet eg kommer inn på alle skolene :P

    SvarSlett