10. januar 2012

Kjøkkenet

Ikke mye, men litt nytt her i leiligheten:
en ny ventilator! Wohoo! Nå ser faktisk kjøkkenet HELT nytt ut, i forhold til hva det gjorde..



Den gamle ventilatoren..


Uff, fin hvitfarge!





Nye ventilatoren:


Aaahh.. Hvitt og fint!



Litt malingsflekking må til. Her ser dere den flotte fargen som var på flisene på kjøkkenet før vi malte det..

(Den nye fargen heter: New York)


Da vi byttet benkeplate lovte eg å legge ut bilder straks den var kommet på plass... Ja, eh, no tenkte eg det var på tide!

Noen detaljer fra kjøkkenet



Norgesglassene er min favoritt på kjøkkenet. Perfekt til oppbevaring av pasta, kaffi, mel, sukker, you name it. Og så sååå fine!
Dødskule zinkbokser fra Living (var faktisk ikkje langt unna å dra til Oslo ens ærend for å gå på Granit for å kjøpe de.. Hehe). Flaks eg fant de på Living for en billig penge! Må nok ut igjen og skaffe meg flere.




Slik var benkeplaten, flisene, vasken og blandebatteriet før. Knottene og listen under skapene er her byttet ut og malt. Var store treknotter på alle skuffer og skap, og lister i trehvitt på alle skapene og hyllen over ventilatoren (på bilde litt over).
Har nå blitt et lyst og fint kjøkken som eg trives godt på.



Her splitter ny vask og benkeplate. Såå fint!
Kontrast fra hvordan det var...

Litt bildedryss fra kjøkkenet denne gangen.

Ha en fin uke videre!

KLEM


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar