9. februar 2010

Mye å gjøre, lite å blogge om...

Heisann :)

Kjempe lenge siden eg blogget no... Beklager !

Har hatt en veldig uvanlig travel måned, men en fantastisk tid også!

For det første ble eg 18 år, og hadde en utroolig gøy feiring med de gøyeste folkene i verden, for det andre har eg brukt 21 av 31 dager på RENT musikalen som ble en suksess !! (de beste 21 dagene i mitt liv!! ), for det tredje ble Malin 18, så vi feiret hun også (kjempe gøy!!) for det fjerde hadde vi en utrolig koselig premierefest med hele RENT gjengen ++, for det femte hadde vi 6 utrolig energifulle og gøye forestillinger, for det sjette hadde vi en fantastisk avslutningsfest med RENT gjengen ++ noen herlige folk fra Oslo =D, og for det syvende var RENT gjengen på stand up på Rick's og så på Barco Soleglad (regissert av Bård Ylvisåker. Det var ufattelig gøy!).

Så denne måneden har vært full av herlige opplevelser, og bare gøye folk!! =D

Er litt deilig å få beina på jorden igjen etter hard jobbing, spesielt når eg kan begynne å være med venninnene mine igjen på fritiden, og ikkje minst å jobbe igjen!! =D Var på utrolig koselig bytur med jentene på torsdag (Marthe, Kristina, Lise og Kristina), der vi spiste på EGON. Det var veldig kjekt !! =D Vil du se noen bilder derfra, så gå inn på tiinoo sin blogg (ligger i margen til høyre).

Ellers liker jo eg å ordne på interiøret på rommet mitt, men har nok (som du kanskje ser) ikkje hatt tid til å ordne på noe nå...desverre... Venter i spenning på vårkolleksjonen som kommer nå i februar-mars, og gleder meg sånn!! (Se bilder av noe av det som kommer på Anemone sin blogg)!

Er så utrolig klar for sommer og sol !! Å kunne gå med korte dongeri- og skinnjakker med en enkel hvit tunika og tights med småsko og store solbriller.. masse koselige kvelder med grilling og bading, og gode venner... det er herlig det! Så her er ett lite bilde fra sommeren i fjor i Lofoten (måtte den bli like bra i år.. !!)



Verdens skjønneste søster Jenny !!

Så ville vel egentlig bare oppdatere bloggen om hva som har skjedd i det siste, så skal eg være mye flinkere til å blogge no!! (må bare få noe å blogge om... ;)

Ha en fin tirsdagskveld videre!! (Det skal eg ha, skal kose meg med frustrerte fruer !!) =D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar