3. februar 2013

Vår inne, vinter ute.

Hei hei

Da var helgen nesten omme. Men for meg, bare for noen timer (jeg har nemlig helg etter kl 13 i morgen.... hihi). Men jeg skal jo selvfølgelig jobbe masse med skolearbeid. Vi har nemlig en mappeeksamen å skrive. 3500 ord skal skrives om eldreomsorg. Det blir kjekt og spennende. (Jeg er jo så motivert etter den positive tilbakemeldingen jeg fikk på mandag..) :) 


// oda solberg knutsen



// oda solberg knutsen


Kjøpt friske roser og et nytt putetrekk, for å trekke våren inn i stuen (for utenfor er det i hvert fall ikke vårstemning. 9 minusgrader og guffent). Men det hjelper at det blir lyst lenger om dagene. Da får man så fort mye mer energi. Flere som merker det?




// oda solberg knutsen


Et av favorittbladene er kommet i posten. Bursdagsgave fra søsteren til Magnus og familien. Tusen takk! Jeg gleder meg hver måned til dette kommer i posten.

Ønsker dere som titter innom en kjempefin uke.
 Tusen takk for kommentarer, og velkommen til nye følgere! Det betyr mye.

Stor klem fra Oda


8 kommentarer:

  1. Lykke til med oppgaven - går sikkert supert, med den fine innstillingen din :) nydelige roser:) Ha en fin uke!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Riktig fin uke til deg også! :)

      Slett
  2. Hei på deg skjønne Oda :)

    Gratulerer så masse med strålende resultater!!!Håper det går fint med dere flinke studenter. Så vårlig og friskt hos dere :)
    Neste gang du er hjemme må du titte innom butikken og hilse på meg!!! Det er litt rart og vemodig at en Anemone epoke er er over..., det har vært en STOR glede å få lov å jobbe sammen med deg!!!
    Smil og klemmer fra Monica

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei hei Monica :)
      Tusen takk for kjempekoselig kommentar :)
      Jeg kommer selvfølgelig innom butikken i påsken når vi er hjemme! :) Er veldig rart å ikke være der lenger, og å ikke omgås med deg og Henriette ofte, men skal jo sees likevel! ;) Har vært superhyggelig å treffe deg og jobbe sammen med deg, Monica :)
      Stor klem fra Oda

      Slett
  3. I must thank you for the efforts you have put in writing
    this site. I'm hoping to check out the same high-grade content from you later on as well. In fact, your creative writing abilities has motivated me to get my own blog now ;)

    my page ... click through the next document

    SvarSlett
  4. Nice blog and article, thanks for sharing. However want to statement on few common issues, The website taste is great, the articles is in point of fact excellent

    SvarSlett
  5. I really like the blog and I hope people will have a newblog,thanksfortheblogភ្នាល់បាល់

    SvarSlett