23. oktober 2009

Høst, ferie og bursdag

HeiHei :) Lenge siden eg har blogget no. Har faktisk ikkje giddet å sette meg ned og gjøre det, men no måtte eg bare! =D

Eg har hatt en kjempefin (men altfor kort) høstferie i år (også). Har gått i fjellet og tatt masse fine høstbilder, slappet av, lest bok, og vært med familien på den mest koslige hytten i verden, som ligger midt på Osterøy.

Her er hytten:



Eg elsker å ta bilder. Spesielt naturbilder! Her er noen av de bildene eg tok i ferien:








Liker du å ta bilder?

Når noen har bursdag, liker eg å gi de en fin presang. Eg synes at utseende har veldig mye å si, selv om det selvfølgelig er tanken som teller!! :) Derfor bruker eg litt tid på presangene eg gir, og spesielt når de er til gode venner, sånn som hun som fikk denne presangen på lørdag:



Hva synes du er viktig når du skal gi bort noe? :)

Ha en fin søndag !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar