29. oktober 2011

Sofa solgt!


Jippi!


I går solgte vi sofaen og stolene våre =D De blir hentet over helgen, så då må vi kjøpe den nye sofaen vår då. Wiii! Gleder meg! Blir sååå bra med ny sofa! Her er et bilde av den vi skal kjøpe:

Mange som sikkert tenker at eg er gal som vil ha hvit sofa, men det er eg ikkje... Trekkene er avtagbare og vaskbare i maskin (hvis ikkje hadde eg ikkje kjøpt den). Dette går fint! Dessuten er det bare til å tenke seg litt om før man sitter og spiser blåbær og drikker rødvin (kanskje ikkje samtidig) i sofaen. Ingen problem! =D


Tenker eg skal blogge om kjøkkenet seinere i dag, eller i løpet av helgen.


Ha en fin lørdag!


Klem fra Oda


2 kommentarer:

  1. Hurra for solgte møbler!! Blir så bra med hvit sofa :) Det er ikke noe problem når du kan vaske trekkene. Jeg vasker mine en gang i måneden ca. Ikke noe stress :)
    Gleder meg til å se nye stuen deres med ny sofa!
    Takk for hjelpen i helgen! Var så deilig på Ustaoset.
    Jul på Anemone denne uken.... JIIPPIII!
    Vi sees! Klem klem

    SvarSlett
  2. Nei, det tenker eg også at det ikke blir :P Ja, no skal eg begynne å male ferdig det som skal males, og så er det klart ;) Det var kjempe koselig på jobben, så det gjør eg gjerne igjen ;) Ååååååh eg gleder meg til jul! Vi snakkes på fredag. Klem klem

    SvarSlett