30. september 2011

Høst, innredning og bursdag

Hei hei!

Travle dager, eller, akkurat no sitter eg med foten høyt og tygger smertestillende døgnet rundt og er sykemeldt i to uker, men utenom det, er det travelt!

Har akkurat spist deilig fredagstaco med min kjære, og sett på sex and the city -serien. ELSKER den serien der altså! Til og med Magnus liker den...

Min søte lillesøster Jenny har bursdag på søndag, og hun skal få denne skjønne presangen her av oss. Vet at innholdet er noe hun kommer til å hoppe i taket over, så det blir kjekt når hun åpner den.




I dag fikk eg pakke sendt fra Danmark, vakre Danmark. Hentet en svær eske med plass til en hel haug med ting på posten, og skjønte ikke mye når den veide omtrent 2 gram, og det fløy en liten ting frem og tilbake inni pakken. Det var altså et putetrekk som kom. Et putetrekk i en eske som kunne rommet 100 putetrekk, om ikke mer... Miljøvennlig? Men FOR et fint putetrekk! Har sett på de trekkene til Day såå lenge, og tenkte at nå skulle eg endelig unne meg ett av de. Likte dette trekket best.





Betalte kr.409 for putetrekket med frakt og toll.

Så når vi kanskje om ikke så veldig lenge får kjøpt oss ny sofa (!!!), så blir det endelig helt ferdig i stuen! Går liksom og føler at ting bare er halvferdig, og har den siste uken kjøpt 3 nye puter til sofaen bare for å få det til å bli bedre, men fant ut at det er ny sofa som må til! Gleder meg..


(Rund grå pute fra Princess kr.199, isbjørnpute fra Åhlens kr.299, "Sel de Mer"-pute fra H&M)





For en stund siden flyttet eg inn til Magnus, i en koselig leilighet på Garnes. Vi har i sommer pusset masse opp (dvs. malt, byttet ut møbler, endret interiør m.m). Og en av de nye tingene i leiligheten er denne nydelige kasse-hyllen her.


Ideen fikk eg fra favorittbloggen min, og syntes dette var både praktisk og stilig. Er ikke helt sikker på ka eg skal ha i den enda, men foreløpig er den til pynt og oppbevaring av interiørblader. De stilige eplekassene fåes kjøpt på Anemone, som får inn mer og mer varer nå fremover. KJEKT!! Og så mye fint!

Bl.a. disse kule (og ikke minst!!) GODE håndkremene her! Stilig eske kommer med (perfekt til gaver til jul), lukter helt fantastisk, og tørker fort inn i huden. Kun kr.149. Lys, håndkrem, lip-balm og såper i forskjellige størrelser er noe av det som selges, merket heter Tokyo Milk!


Denne håndkremen med en deilig duft av vanilje!
Ta en tur innom Anemonebutikken, eller bloggen, eller nettbutikken, og bli inspirert! Eg var innom i dag, og må jaggu meg innom en tur i morgen også ;)


Ha en fin helg!

Klem fra Oda

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar