19. juni 2011

Interiør

Hei

Hvorfor ikke to innlegg i samme slengen? :P

Har blitt så populært med puter i hvitt med svart mønster, figuerer, skrift osv på. Men prisen på disse putene er jo oppe i skyene, så tenkte derfor at eg like gjerne kunne lage disse putene selv. Med hvitt linstoff fra Stoff og Stil og svart stoffmaling ble det veldig bra, og veldig rimelig!

Kjøpte fyllputer i str. 50cm X 50cm, og masse hvitt linstoff. Målte opp stoffet slik at det akkurat gikk rundt puten, og sydde det sammen, og i ene enden festet jeg på borrelås.

Bestemte meg for at eg SKULLE ha "peace-pute". Siden første gang eg så en slik pute har eg tenkt at eg ville ha en slik! Derfor lagde eg to. Tihi. Fant det største lokket til en kjele eg kunne finne hjemme, og brukte dette som mal. Tok resten på frihånd. Var mye lettere enn eg hadde trodd!

Ville også ha en pute med skrift på, og fikk inspirasjon fra denne nydelige bloggen her, og fant ut at "love" måtte være fint å ha på en pute i stuen til Magnus.

Fant en fin skrifttype i word og skrev "LOVE" i str. 400, og satset på at dette ville være stort nok. Klippet ut bokstavene og tegnet rundt med en svart tynn tusj. Deretter var det bare å fylle på med svart tekstilmaling med en tynn pensel, og voila!





Ble utrolig kult, og lyste litt mer opp enn bare en svart sofa. Puten helt til venstre er en søt liten sommerfugl på, men ble ikke så synlig på bildet. Kjøpt på Anemone.

Ha en fin uke!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar