8. august 2009

Endelig!

Nå har jeg endelig fått meg blogg! Jeg er helt ny på dette, så det tar sikkert litt tid for meg å komme i gang, men jeg skal prøve å skynde meg. På denne bloggen skal jeg vise og fortelle om hverdagslige ting, og oppdatere dere på hva som skjer rundt meg. (Kommer ikke til å blogge hver dag!).

Om du har noen gode tips til meg om det å starte en blogg, tar jeg mer enn gjerne imot!

Jeg skal begynne med å si litt om meg selv:
Jeg heter Oda, bor i Bergen og går på videregående skole. Jeg jobber på en koselig blomsterbutikk, og trives veldig godt der! På fritiden min liker jeg å synge, være kreativ, ta bilder, jobbe og være med venner og familie.

Ting jeg liker å bruke tid på er å slappe av med familien, være med venner, være kreativ og lage noe til rommet, shoppe og ta bilder.

Skal gjennom denne bloggen prøve å vise dere hva jeg liker, og hva jeg gjør på. Håper du kommer til å følge denne bloggen, og at du legger igjen kommentarer underveis!

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar